Nytt kort

Det har varit mycket att göra under en tid nu. Men jag har hunnit att göra lite kort. Först gjorde jag klart en idée som jag har haft under en längre tid. Det blev kanske inte precis som jag hade tänkt mig, men det blev ändå ganska bra.




Jag har även gjort ett kort till klassen där jag gjorde min slutpraktik. Nu upptäckte jag att jag inte har tagit några bilder på det kortet. Har bara en bild som jag tagit med mobilen. Får kolla om den är tillräckligt bra för att lägga upp här.

Äntligen har Magnolias nya tidning Magnolia INK kommit till affärerna. Har varit och tittat efter den förra veckan, men då hittade jag ingen. Men nu ska den finnas på pressbyrån i alla fall. Ska gå dit nån dag och se om jag hittar den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0